Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 23:20 - Неистово
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 7236 Коментари: 16 Гласове:
6

Последна промяна: 04.01.2019 23:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Светът затвори ме в космическа бърлога.
Ще трябва да прелистя сто по сто небета.

И да изпиша Словото от алфа до омега,

затънал в тинята сизифова на боговете.


Неистово е сгърчена на листа бял душата.
Мечтае тя спасителен отвор, за да избяга.
Звездите падат пред краката боси на Поета
от тъмни тронове след кървавия залез...



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Затворен?!
05.01.2019 07:02
В космическа бърлога, но – с полет в душата...
Обичаш драматичните ситуации, Мисана. И ги създаваш...
С пожелание за светлина в мислите и чувствата ти! )
цитирай
2. rosiela - Поетът,
05.01.2019 08:38
по-високостоящ от звездите. Браво, Младене.
цитирай
3. nalia - Можеш го, Младене!
05.01.2019 09:19
Да изписваш Словото!
цитирай
4. vesever - Много силно. Има го тоя момент, ч...
05.01.2019 09:40
Много силно.
Има го тоя момент, човек да се чувства затворен и ограничен, тук на Земята.
И аз винаги съм се стремяла към Небесата, а детската ми мечта е да летя в Космоса.
Надявам се някога да можем да бъдем неограничени...
Поздрави, Младене!
цитирай
5. lexparsy - Както винаги си впечатляващ Младен
05.01.2019 10:08
Поетите пишат поезия за да споделят неразказуемата част от чувствата си.
Освен насладата от метафорите на твоята визия, в която влязох, аз егоистично ще споделя само разказуеми асоциации.
Понякога и несъвместими визии имат обща мисловна нишка.
Примерно, преди малко прочетох стиха на Софи, която уморена от ангелски звезди си мечтаела да се скрие костенурчесто, за да се наслаждава бавно на изгреви и залези. :-)
А ти пък ми приличаш на няк‘ъв ангел „Затворен“ в света, който му е толкова грозен, че иска да избяга от него, защото му е апокалиптичен даже. :-)
Странна дилема… Ангелите завиждат на хората, защото не могат да пипнат материалния свят, а хората на ангелите… Обърквация голяма :-))))
Аз и на Софи казах че се сетих за филма „Майкъл“, който представя смешно това противоречие.
Е това са само част от мислите ми, с които искам да те усмихна Младен.
Имай прекрасен и усмихнат и слънчев зимен уикенд на Земята :-)
цитирай
6. codetroina - хъм хъм хъм..
05.01.2019 11:02
Младен,чак, контракции получавам..като те наблюдавам, поете!
да ти..пошушна една Тайна на уше ,може ли?
........
цитирай
7. lexparsy - Хехе… ша умра от смях…
05.01.2019 11:10
Сетих се че на Земята са изпаднали и някви си странни ангели брат, дето хич не я разбират и само храна си търсят да похапнат…
Някои примерно си правят блог в който пускат примати от техния свят да си лазят по чувствата и разбиранията на хората. Чек‘ да ти се доповръща.
Ама какво да правим като блога си е техен.
Може само да им го поукрасим малко, докато ту си мачкаме хлебарките, ту им се смеем.
Нямаме достъп до канализацията че да ги напръскаме в дома им :-)))

П. Но и аз не си модерирам постингите защото имам изследователски дух…
Ами искам да разбера манията им да по-сложен ума си, за да ни наподобяват успешно.
Копират ни емоциите и се маскират на хора бе Младен…
А аз търся някъв лек да ги разсъблечем, че срам да ги хване и да си ходят там, от където са дошли… Иначе нема избиване :-)
Имам напредък… Ще спасява Човечеството бе Младен…
:-))))))) Умирайки от смях…

Моля почисти и моето оригване като почистиш и тяхното анонаакано:-)
цитирай
8. codetroina - Чичо Чистача...
05.01.2019 11:44
аре, кръгоом..в Чистилището..
амадосада..лигава...25 часова...
цитирай
9. lexparsy - Хехе, хрумна ми да ги пръсна с един препарат лазушките Младен
05.01.2019 11:49
  Като автомагийка действа и си я носят дома …
  Ами ский ся бабета и Юлянки. След като си позволявате тъй я Явно да конракцентирате с матерял дет‘ да родите за скритите под одеяло на откраднати вдъхновения на мастурбации…
  Представете си тогава, че всички които сте посетили днес за да съберете материал ВИ ГЛЕДАТ… Уаъъъ… И се смеят, и си искат обратно опорочените от вас мисли…
  А одеалото се разплита ли разплита…
  Аз ще съм най отпред… Нема начин да не ме видиш…
  И се виждат ръчичките, които спират да се движат… И си оставате с чистите си явни мисли пред плетачите изплели воалите на умовете ви….
  Идват, гледат, разплитат и смеейки се си отиват…

Чакай ме в съня си мила.
Аз винаги ще идвам там,
както и ти в света ми денем…
че да си откраднеш прежда,
за грозно одеяло на ума ти…
Тихо ще дойда… Чакай ме!
Одеялото ти ще разплитам,
за да ти изплета чорапи.
С тях по тихо да пристъпваш,
кат крадеш кончета от света ми!
:-)))))))

Изтрий след като са го прочели, че да не вземат и ормални хора да ме мислят :-)
цитирай
10. saankii - Тайната на Освобождението, е..
05.01.2019 11:59
Gaudium ))))))
цитирай
11. milady - многоо обичам..
05.01.2019 12:05
некой..дървен чичка на 58..като ми пише галено баби...по 33п на ден..
направооо..еякулирам...пред ЛалаВизора му..
цитирай
12. tikovpisane - Неистово си описал какво чувстваш, Приятелю!
05.01.2019 12:48
А чувствата ти са дълбоки и силни. Затова си и отличен поет-сърцевед! Поздрав!
цитирай
13. urpa4a - Хареса ми...
05.01.2019 15:32
Душата и вечната битка с оковите в човека, които сами си създаваме и ето го Поета, който с листа бял й прави портал, за да избяга и да лети свободна...
Вдъхновител си ти...
Адмирации за хубаво написаното...
цитирай
14. milady - 8. lexparsy - Хехе… ша умра от смях… 11:10
05.01.2019 17:14

как можа да ме замениш с ..тозз пИдал..лигав и дръвен
ощее недоумявам...
младен, и аз те обичам!!
ноо, мога и без теб...
както, и без всеки друг..пуетет..и съблогер...
мъже, мъже, мъжеее..ко ви стана ,бе ей??
цитирай
15. missana - Елица, Роси, Натали, Веси, Лекс, Влади, Играчо!
05.01.2019 19:54
Благодаря ви, скъпи колеги по перо и приятели, че бяхте на страничката ми и споделихте ценни мисли и коментари! Нека Светият дух бъде с вас в утрешния свят ден - Богоявление и трайно да оплоди душите ви със святост!

Що се касае до онези, които си позволиха и продължават да си позволяват да светотатстват в предверието на най-великия и свещен празник, то не им завиждам, защото дори Бог-Отец и Сина да им простят, то Светия дух няма да го стори нито в този свят, нито в никой от другите светове. И това ще се случи, за да се сбъдне написаното в трите синоптични евангелия по този въпрос. Колкото и да се молят нечестивците в Онзи ден и час на възмездие, молбите им ще бъдат отхвърлени. Амин!

цитирай
16. vesever - Амин!
05.01.2019 21:42
Амин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5038932
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031